داروخانه آنلاین دکتر روغنی

کارآیی داروهای ماکا تریبولوس در تقویت جنسی خانم ها و آقایان


22 خرداد 1403

کارآیی داروهای ماکا تریبولوس در تقویت جنسی خانم ها و آقایان


یکی از مهم ترین مزایایی که مصرف تریبولوس و مکمل های حاوی آن می تواند برایتان داشته باشد افزایش سطح تستوسترون در بدن است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از سن 30 سالگی مقدار تستوسترون در بدن آقایان کاهش رو به کاهش می رود و همین امر مشکلاتی را برایشان به وجود می آورد.

 داروهای ماکاتریبولوس در تقویت جنسی خانم ها و آقایان

 داروهای ماکاتریبلوس در تقویت جنسی خانم ها و آقایان

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

  1.  تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن
  2. طریقه مصرف تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن
  3. مواد تشکیل دهنده
  4. ویژگی های تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن
  5. تریبولوس چیست؟

1. تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن

 تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن West Nutrition Tribu90 Tribulus Terrestris Maca حاوی عصاره خارخاسک و لپیدیوم (ماکا) است. این محصول حاوی 90 قرص 1250 میلی گرمی است که نیاز 30 روزه شما را برآورده می کند. Tribu90 یک مکمل غذایی برای آقایان است و حاوی اسید آمینه های ال- آرژنین و ال-سیترولین است و با عصاره خارخاسک و عصاره ماکا با محتوای گیاهی بالا فرموله شده است.

West Nutrition Tribu90 با محتوای غنی حاوی عصاره های جینسینگ کره ای؛ برگ جینکو و در مجموع چند عصاره گیاهی دیگر فرموله شده است. ویتامین ها و مواد معدنی که از غذاهای خود نمی توانند دریافت کنید را با این مکمل دریافت خواهید کرد.

Tribulus terrestris گیاهی از آیورودا است که بیشتر برای سلامت مردان توصیه می شود و به طور خاص برای سلامت قلب و عروق و دستگاه ادراری-تناسلی استفاده می شود. این مکمل به دلیل خواص تقویت کننده میل جنسی و خواص تقویت کننده تستوسترون محبوب شده است.

از جنبه جنسی،  به افزایش سلامت جنسی و عملکرد نعوظ کمک می کند در حالی که تراکم گیرنده آندروژن در مغز را افزایش می دهد که ممکن است خواص تقویت کننده میل جنسی آندروژن ها را افزایش دهد.

ماکا هم گیاهی از کشور پرو است که فواید افزایش میل جنسی، کاهش اختلال نعوظ، تقویت انرژی و استقامت، افزایش باروری، بهبود روحیه، کاهش فشار خون؛ کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید، مبارزه با رادیکال های آزاد، کاهش علائم یائسگی، بهبود یادگیری و حافظه را به همراه دارد.

2. طریقه مصرف تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن

برای بزرگسالان مصرف 1 قرص 3 بار در روز قبل از غذا توصیه می شود.

3. مواد تشکیل دهنده

بایندر (مالتوکسترین)، عصاره خارخاسک، عصاره لپیدیوم (ماکا)، ال سیترولین، کربنات منیزیم، عصاره جینسینگ کره ای، ویتامین C (اسید ال اسکوربیک)، برگ جینکو عصاره بیلوبا، کوآنزیم Q10 (یوبیکینون)، (تری کلسیم فسفات (E341 (iii))، روی (گلوکونات روی)، ویتامین B6 پیریدوکسین هیدروکلراید، سلنیوم (سدیم سلنیت)، ویتامین D3 کلکلفرول.

تریبولوس

4. ویژگی های تریبولوس 90 ماکا وسترن نوتریشن

  1. افزایش میل جنسی
  2. کاهش اختلال نعوظ
  3. تقویت انرژی و استقامت
  4. افزایش باروری
  5. بهبود روحیه
  6. کاهش فشار خون
  7. کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید
  8. مبارزه با رادیکال های آزاد
  9. کاهش علائم یائسگی
  10. بهبود یادگیری و حافظه
  11. به بهبود میل جنسی هم کمک می کند:

یکی از مزایای مهمی که مصرف تریبولوس و مکمل های حاوی آن می تواند برایتان داشته باشد افزایش میل جنسی است. افرادی که از کاهش میل جنسی رنج می برند می توانند از مکمل هایی که در خود تریبولوس دارند استفاده کنند. با کاهش یافتن سطح تستوسترون در بدن میل جنسی هم تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. به همین خاطر است که بیشتر افراد مکمل های حاوی تریبولوس را بهترین گزینه برای افزایش میل جنسی می دانند.

5. تریبولوس چیست؟

تریبولوس ترستریس گیاهی است که در طب سنتی مورد استفاده می گیرد. سال هاست که مردم کشورهای مختلف از این گیاه برای بهبود میل جنسی، قدرت و افزایش استقامت بدن استفاده می کنند. این ماده یکی از مواد تشکیل دهنده مکمل هایی همچون بوسترهای تستوسترون به حساب می آید و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. مطالعات زیادی هم بر روی ترکیبات فعال موجود در این گیاه انجام شده است.


0 دیدگاه
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری